Recent Posts

neděle 13. května 2012

Jako v ráji...

...jsem se cítila po celou dobu soustředění.

Výběr ubytování se velmi vydařil. Chatová osada Junior plus byla příjemná. Sportovní vybavení naprosto ideální (jen to moje nezbedné dítě se okamžitě jalo drásati se na horolezeckou stěnu, samozřejmě bez jištění)  V celé osadě je velké množství stromků a křovisek, což zmenšuje rozlehlý prostor a vytváří dostatek soukromí.    Chatičky různých velikostí mají ženská jména. Naše se jmenovala Verunka a byla hned vedle Janinky:o) a taky celkem nedaleko od jídelny, tedy od hlavního zdroje často nevšedních, zajímavých a hlavně velmi chutných jídel. (Např. pánev o průměru jednoho metru! naplněná směsí rýže, zeleniny a kusů pečeného kuřete mi na první pohled vyrazila dech a na druhý mě uvedla do chuťového ráje)

Vedení chatové osady pocházelo původně z Ruska, což je s největší pravděpodobností nejjasnější vysvětlení toho, proč jsem po ujištění paní vedoucí, že teče krásně teplá voda, sténala ve sprše zimou pod vodou jen lehce vlažnou:o) Naštěstí byl v koupelně zapnutý přímotop a u každého umyvadla fén, takže jsem se zahřála celkem rychle. Další zajímavostí byly malé kabinky s toaletami u kterých se dveře otvíraly dovnitř a jen těsně míjely záchodovou mísu. Jak se na toto místo má vejít v době otvírání či zavírání i uživatel mi bylo zprvu záhadou, později jsem přišla na lehce gymnastický úkon, kterým jsem problém vyřešila:o)

To byly ovšem jediné drobné nedostatky celého pobytu. Aspoň jsme to měli poněkud dobrodružnější.

Co se samotného sportu týče, byla jsem zařazena mezi děti, takže jsem byla opečovávaná ze všech stran. Dokonce jsem si také po sportovních výkonech zasloužila jako odměnu od pana trenéra zmrzlinu:o) Jen tedy sport to není rozhodně vůbec jednoduchý. A ačkoliv jsem se v minulosti mnoho let věnovala klasickému orientačnímu běhu, v ROBu dost plavu:o)

Och, jak to bylo celé příjemné! Žádné stresy, problémy, nic takového. Jen pohoda, příjemné prostředí a atmosféra, pravidelná strava a režim. Bětuška si užívala, že má maminku jen sama pro sebe, já si užívala, že se jí mohu dostatečně věnovat. Škoda, že toto nelze zažít častěji!


0 komentářů: