Recent Posts

čtvrtek 7. června 2012

30

V úterý jsem uzavřela třetí dekádu svého života. Ke svým slavným kulatinám jsem se doplazila jako troska, fakt už jsem jenom čekala, kdy mi ty bolavý části těla začnou odpadávat:o) Aby toho nebylo málo, přibrala jsem si ještě jakousi alergii, které mi vyvolávala stavy doposud nepoznané. A tak jsem trávila několik nocí s hlavou vystrčenou z okna a snažící se alespoň trochu nadechnout. Naše rodinná lékárnička se začala až podezřele moc plnit léky pouze pro mojí potřebu. (Již dříve jsem si chodila popovídat s místními staroušky před jejich domov důchodců. Zatímco tenkrát jsme rozebírali prostě život, nyní bych se mezi ně mohla zapojit s přepočítáváním různých prášků...jistě bych nebyla o mnoho pozadu.)

A pak přišlo úterý, den mých třicátých narozenin, den kdy se stal zázrak. Zazvonil telefon a já se dozvěděla zprávu, která s největší pravděpodobností změní můj život (rozepíšu se až to bude 100% jisté, což zatím přece jenom ještě není, ještě tam to jedno procento chybí). A já se rozhodla, že dost bylo fňukání, foukání si na různé bolístky a hekání jak jsem unavená a totálně vyčerpaná. Je mi třicet a je nejvyšší čas začít rozkvétat!!! Příští narozeniny chci oslavit jako krásná a silná růže a ne jako nezalevanej a nehnojenej pahýl!

A to si tak nějak dovolim popřát nám všem. Ať v budoucnu rozkvétáme na těle i na duši...a ať máme stále o čem psát a to zejména v humorném tónu.

4 komentářů:

wlcice řekl(a)...

Tak hodně zdraví- a nechť se rozkvět podaří! :-)

Aranel na cestě.... řekl(a)...

No a že ty to Jani umíš...psát na veselou notu, když není zrovna do skoku.
A tak milé krásné poupě ať se daří a sny ať se plní !!! všechno nejlepší :o)

Danka a Jaro řekl(a)...

Áno, áno, áno! Gratulujem! Hlavne k tej odvahe vykročiť znova a veselo. A verím, že to 1% do tých 100 sa doplní.

Gabro řekl(a)...

Janinko, přeji Ti, ať si užíváš života plnými doušky... Na tváři ať máš úsměv a k tomu jiskru v oku :-)