Recent Posts

úterý 12. června 2012

Na všem špatném...

...je něco dobrého!

Opakuji si poslední dobou stále dokola. Snažím se vidět vždy tu lepší stránku věci (no, né že by mi to nějak zvlášť šlo).

Borelioza je něco co mě dost děsí. Před lety, když ji měla mamka, jsem prolezla internet horem dolem, abych se něco dozvěděla. Nedávno jsem to samé provedla poté, co byla tahle nemoc diagnostikována kamarádce. Momentálně se stránkám s tématem lymské boreliozy vyhejbám velikánskym obloukem. Z hlavy se snažim vytěsnit všechny ty hrůzné případy o kterých jsem se buďto kdysi dočetla, nebo mě o nich v posledních dvou dnech nezapomene mé okolí informovat (díky:o))

Můj případ bude prostě bez komplikací. Podchytilo se to včas. Antibiotika už beru. Hylak na obnovu střevní mikroflóry do sebe taky hážu. Takže všechno bude v pohodě. A šmitec! Nic jiného si nepřipouštim!!!

A co si z toho vzít za to dobré? Antibiotika (stejně jako moje ostatní prášky:o)) se mají brát po jídle. Což je, zejména ráno, můj velký kámen úrazu. Ale už mám vyzkoušeno, že pokud tuto podmínku nedodržim, udělá se mi opravdu hodně nevolno. Takže poctivě snídám a vůbec se učim dodržovat nějakou tu pravidelnost ve stravování. Nakonec díky tomu ještě opravdu rozkvetu ve zdravého a silného jedince!

Dodatek: Paní doktorka říkala, ať už si toho fleku nevšímám, ale když on se mi okometricky pořád zvětšuje!!!! (Prý se může i různě stěhovat. Tak to teda ne! S tím nesouhlasím, a zakazuji to!)
Dodatek 2: zjišťuju, že tuhle nemoc má dneska každej druhej, že já taky nikdy nemůžu v ničem zůstat pozadu, kruciš!
Dodatek 3: Ano já vím, po třicítce už jde všechno rychle...:o)

0 komentářů: