Recent Posts

sobota 9. června 2012

A už kvetu...


Myslela jsem, že je to otlak...není! Boreliozu jsem zamítla, tu prostě nechci. Na růži nemám příznaky. Tak jsem se rozhodla, že je to štípanec...a nebo reakce mého těla na moje psychické rozhodnutí o rozkvětu:o) Když kvést, tak pořádně a ve všech směrech, to dá přece rozum!

5 komentářů:

Aranel na cestě.... řekl(a)...

A tohle kvetení není to pravé. Vím své...před lety vykvetla do průměru 32cm...a skončila na Bulovce. Lepší bude, když začneš kvést úplně jinak :o)

Anonymní řekl(a)...

No nechci být vlezlá, ale taky jsem takhle vykvetla - už je to dva roky. A 100 % jsem klíště neměla - byla jsem na dovolený u moře, v Itálii, chodila jsem jen na pláž, do moře a po městě. A už dva roky mám krutý bolesti, polykám antibiotika po hrstech, zaplatila jsem už desítky tisíc za různé podpůrné prostředky na imunitu.... Borelioza je fakt svině.

Iva řekl(a)...

Taky bych doporučovala vykvést jinak, ale s tímhle bych raději zašla...

JaninkaD řekl(a)...

Nestrašit!!! Dr je v plánu zítra. (Je to štípanec! Je to štípanec! Musíííí)

Ali řekl(a)...

Určitě to bude štípanec! Ale návštěvu dr schvaluji. Tahkle jsem vykvetla před 3 roky a byla to borelioza. Naštěstí, když se podchytí v téhle fázi, léčí se docela dobře.