Recent Posts

neděle 6. září 2009

249. den

Dnes si musím vypomoci fotkou ze včera: takhle to dopadá, když matka zapomene připravenou svačinu pro děti doma a jde na akci, kde prodávají jenom párky v rohlíku a klobásy. Několik okolo stojících se náramně bavilo, zejména pánové se mohli uchechtat...ovšem dámy nesly pohled na naše děti s velkým pohoršením. Jedna mladá maminka dávala svůj nesouhlas, tak strašně okatě najevo až jsem měla chuť poodstoupit od kočáru a dělat, že ty děti co z rohlíku vyjídaj jenom párek, nejsou moje...ale to by byla velká škoda, páč to jsou opravdu nádherné děti a já jsem na ně velmi hrdá, a to i když maj zrovna kečup za ušima, navzájem se krmí párkem a mlátěj rohlíkem po hlavě:o)

3 komentářů:

Krista řekl(a)...

To je naprosto dokonalé !!! Janinko, nejsi v tom sama, naše děti už jedly i u McDonalda (a já s nimi, asi podruhé v životě ;-))

Gabro řekl(a)...

:-DDD Naprosto jsem se do tebe vcítila! Vždyť je tím necpeme každý den, ne? A jednou za čas jim to neuškodí! :-))) Jsou úžasní.

Dadouch řekl(a)...

Tak ty pohoršující se maminky nechápu!!!! Když už se někam dostaneme, tak pro naše děti je to jak pro jiné lízátko či zmrzlina ;o)Fakt na tom nevidím nic špatného. A hlavní je, že jim chutnalo ;o)