Recent Posts

sobota 26. září 2009

269. den

Ráno jsem vyslala Marka na ryby (jistě si dovedete představit jakou měl radost). Já pobalila děťátka a vyrazili jsme na akci Obhajoba pastelky a Po stopách lesní zvěře. Cestou se k nám přidala mamka s Ondrou a o něco později i babička. Akce to byla úžasná. Během příjemné procházky lesem jsme odpovídali na vyvěšené kvízové otázky. Většinu otázek jsem zvládla naprosto v pohodě (je výborné vědět, že moje vědomosti nejsou horší než vědomosti žáků základní školy:-) Některé jsem musela tipnout. Např. Kolik metrů skočí jelen (11m...to jsem fakt netušila).

Po nějaké době jsme dorazili na místo Obhajoby pastelky. Tam bylo vystaveno několik obrazů paní Brožové...a u jednoho plátna stála sama paní Brožová a malovala...a já několik dlouhých minut stála opodál s pusou otevřenou dokořán. Její obrazy mi doslova a do písmene vyrazily dech. Jen nerada jsem opustila toto místo a šla se vzdělávat k lesnickým stanovištím. Zde jsem se dozvěděla další spoustu zajímavých věcí a zvěři žijící u nás. No a na závěr jsme se vrhli do výtvarné dílny, kde se vyráběly obrazy z přírodnin. Zde se celá rodina včetně dospělých výtvarně vydováděla. 

Celá akce mě naprosto nadchla a doufám, že se bude ještě mnohokrát opakovat...a že příště půjde s námi i Bětula, páč ta by tam byla dneska naprosto šťastná.

 

1 komentářů:

Krista řekl(a)...

Prošla jsem si všechny odkazy ... musel to být báječný den !!!