Recent Posts

pátek 18. září 2009

261. den

Zorganizovat devět dětí a pět dospělých, tak aby to vyhovovalo všem je dost náročné. Často přímo nemožné. A tak je občas potřeba nechat stranou demokracii a pořádně zavelet. Tímto se omlouvám všem, kterých se to týká za to, že jsem upřednostnila vlastní touhu nad potřeby jiných. Když já jsem prostě tááááák strašně chtěla vyrazit na výlet co nejdřív. A osobně si myslím, že to stálo za to! 

Děkuji Lucce za zapůjčení makroobjektivu (jen tak náhodou, nenakukuje sem nějaký zvědavý Ježíšek?)

Vycházka kolem Vydry byla  úžasná.  Řeka je to krásně zbarvená, divoká a ne úplně studená...viď Dime ;-)

Hamerský potok focený přes Luckou  zapůjčený ND filtr:

2 komentářů:

Blaňule řekl(a)...

Dlouhý vody máš krásný. A vejlet to byl úplně parádní. Tak krásná příroda a vůbec... Jo a Dim vzkazuje, že krapet studené vody na pokaděné prdelce je pravda změna, ale hrál hrdinu a smál se u toho :o)))

Lucka73 řekl(a)...

No, šak Janinka má jediný štěstí, že ona byla vejš po proudu... :oDDDD

A já budu za průůďu - mně se moc líbí ty kapky - waaauuuuu