Recent Posts

pondělí 28. září 2009

271. den

Měla jsem v plánu najít nějakou vhodnou panenku a zkusit si ji vyfotit jako miminko...a tak jsem se dala do hledání a ono se mi to zvrhlo ve velký úklid. Vyklidila jsem celý dětský pokojík, vytřídila oblečení i hračky, prostě všechno...a na dně největší krabice s hračkama jsem našla tohle zvířátko. A co je na něm zvláštního? To je totiž přesně ten hroch, který stál Bětce na keramice modelem.

A vidíš Lucko? Je RŮŽOVEJ!!! :o)

2 komentářů:

Blaňule řekl(a)...

Jé, ten hroch je parádní!!! A úklid ti závidím, já mám pocit, že se k ničemu ještě dlouho nedostanu. Kde jsi, prosím tě, jako měla malochy, když jsi makala?

A taky mám pocit, že mě děsně zaměstnává to vyzvedávání ze školky, vodění do kroužků a z kroužků....Možná lepší, když do školky nejde, chi, chi

Lucka73 řekl(a)...

Janinko - ještě jednoho hrocha (a taky růžovýho) máš u mě - nechceš si ho přijít najít?? :oDDDDDDDD