Recent Posts

pátek 25. září 2009

268. den

Tak a je to. Ve tři jsme naložili Bětku do auta...a už odfrčela. Takže až do 6.10. jsem pouze dvoudětná. Jsem z toho trochu mimo. Zatím jsem byla bez Bětky jen několik víkendů a jednou celých pět dní. A teď? No jak jsem psala, jsem z toho mimo....a Bětka, mrška jedna, se skoro ani nerozloučila:o)

Po odjezdu Bětky jsem šla vyvenčit mrňata na hřiště...a tam Hugo! Takže další pokus:

4 komentářů:

Krista řekl(a)...

Betuska vypada spokojene :-)) A hugo se Ti dost povedl !!

Blaňule řekl(a)...

Hugo je opět parádní a hlavně teda-přejeme Bětušce kráásný pobyt a tobě trochu klidu a ne že budeš vydeptaná, že ti jedno dítě chybí ;o)

Uč se počítat jen do 2 :o)))

Kateřina řekl(a)...

Hugo je úžasný!! Parádní fotky!!!

klarissa řekl(a)...

Hugo je krásnej a fotky super