Recent Posts

středa 28. března 2012

Přemýšlím...

nad tím už několik dní.

Nelíbí se mi nárůst návštěvníků mého blogu. Nelíbí se mi ten důvod...

Sedím tu nad tím už takovou dobu. Vždy něco napíšu a pak smažu. Nevím co dodat. Snad jen, že jsem myslela, že se to číslo bude zmenšovat rychleji. Asi jsem málo trpělivá. 

5 komentářů:

Danka a Jaro řekl(a)...

Janinka, neviem, aký je ten dôvod, ale chodím sem rada odvždy. Ale viem aj, kde inde ťa nájdem ;-)

Gabro řekl(a)...

I u mě to stouplo :-(

Danka a Jaro řekl(a)...

Dôvod už som si domyslela, u mňa našťastie stále rovnako, ale ja som u nich tentoraz nekomentovala.

Krista řekl(a)...

Ja ti sem taky chodim pravidelne ;-)

JaninkaD řekl(a)...

Jééé Kristo tebe už jsem neviděla! Jen choďte holky, choďte!
Ráda vás tu uvidím.

Mě jenom vyděsilo, když mi narostla návštěvnost z pár desítek na několik stovek. Nenapadlo mě, že se tohle stane. A je mi z toho poněkud zle.