Recent Posts

pondělí 26. března 2012

Rozloučení

Šla jsem tam, protože to, že někoho znám jen virtuálně můj cit k němu nijak neomezuje.

Cestou tam jsem měla sevřený žaludek...domů jsem odcházela klidná, vyrovnaná a krásná slova paní farářky mi zněla hlavou.

Děkuji.

3 komentářů:

wlcice řekl(a)...

Janinko, bylo to os vás moc milé. ten příběh s výrobou sovičky mě dostal :-) chtěli jsme, aby lidi pochopili, že tyto obřady mají smysl, že se tam člověk má uvolnit, zklidnit a přijmout to, co se stalo, co bolí a co nejde změnit. nakonec z toho bylo díky lidem příjemné posezení a vzpomínání. děkuji, že jsem vás poznala osobně!

Marci řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
JaninkaD řekl(a)...

Pojali jste to úžasně a naprosto obdivuhodně. Jsem moc ráda, že jsem mohla být u toho. Opravdu jsem odcházela mnohem klidnější a s velkým množstvím podnětů k zamyšlení.

Já věděla, že se jednou setkáme, ale tak nějak jsem si byla jistá, že to bude v divadle.