Recent Posts

pátek 16. března 2012

Zásek

Mám zásek!

Celý dny se bavím tím, že obhlížím inzeráty nabízející práci. Vymýšlím motivační dopisy, rozesílám životopisy.

A každý večer a část noci si pak tajně utírám slzy sebelítosti do polštáře a spílám přírodě jak mohla vytvořit tak marného a neschopného člověka jako jsem já. Člověka, který nikomu z potencionálních zaměstanavatelů nestojí ani za odpověď. Natož za pozvání k pohovoru.

Od včera mám prostě zásek. Nemám sílu znovu a znovu prohlížet inzeráty. Už nevím co psát do motivačního dopisu (už i ty poslední jsem poněkud odflákla, přiznávám).

Jsem marná a zaseknutá!

3 komentářů:

Iva řekl(a)...

Jestli to pomůže - zaměstnání mám, ale zásek taky. Připadám si úplně stejně jako ty. Neboj , bude líp...

Aranel řekl(a)...

Hlavu vzhůru...takovým zásekem si asi občas projde každý, momentálně i moje dcera. Já věřím, že už někde na vás čeká práce a pohodový team kolegů. Bude všechno jak má být :o)

Lucie Konečná řekl(a)...

Dobrý den, práci nenabízím, ale možná poradit bych mohla. Někdy stačí jedna vtipná věta, něco odjinud, co upoutá a pozvou vás. Pokud byste chtěla, abych se na váš motivační dopis podívala, tak nabízím obě své oči. Hodně štěstí a žádnej smutek!