Recent Posts

středa 16. března 2011

Podezřelé aktivity

Včera jsem zanechala dva komentáře na stránkách spolublogařek. Jedné jsem pochválila fotky, druhé děti.

Dnes ráno jsem nemohla otevřít svůj blog. Pořád se mi ukazoval nápis, že hledaný blog byl odstraněn pro podezřelé aktivity. Nakonec se mi podařilo přes jakýsi formulář a kód zaslaný na mobil blog obnovit. 

Včerejší komentáře zmizely.

Další komentáře psát nemůžu. Nejde to.

Docela by mě zajímalo co je podezřelého na pochvale fotek či dětí.

Nebo že bych byla podezřelá prostě celá já? Ale to se mi moc nezdá. Já jsem přece (až na pár drobností) naprosto normální:o) 

4 komentářů:

Aranel řekl(a)...

:oDDDD tak v tomhle prsty nemám! a ani neumím poradit

Janina64 řekl(a)...

tak to je síla...to mě hlava nebere...!!!!

Marci řekl(a)...

taky mi nejdou psát komentáře,u někoho a nemůžu přijít na to ,co s tím....,asi jsem byla podezřelá taky

Michaela K. řekl(a)...

Tak to je divné, to se mi ještě nestalo..