Recent Posts

čtvrtek 24. března 2011

Shirley Valentine

Minulý týden jsem poprosila babičku, aby vzala Bětku do divadla. Babička souhlasila a tak jsem v sobotu dopoledne vypravovala naše nejstarší dítko a při tom si říkala jak bych ráda taky zašla do divadla. Jenže copak to jde? Vždycky, když zamluvim někde lístky, tak některé z dětí onemocní. Jako by měly vyvinutý nějaký speciální reflex. Nepomáhá ani, když se na případném kulturní prožitku domlouváme s Markem tajně a mimo sluch našich potomků.

Najednou zazvonil telefon!

A na druhém konci drátů se ozvala Markova maminka: ,,ahoj Janičko, nechceš jít v pondělí do divadla? Tomáš dostal v práci lístky. Nám se to nehodí a já už to představení stejně viděla. Vem nějakou kamarádku, ono to pro chlapy moc neni!" 

A tak se stalo, že jsem v pondělí večer stála před divadlem Rokoko, v ruce držela dva lístky s nápisem Shirley Valentine a poněkud nevěřícně koukala na pani, která čile pobíhala po červeném koberečku a vítala každého nově příchozího diváka. V duchu jsem si říkala: to je ale divadlo panečku! To si hýčká svoje diváky!

Že tomu tak úplně není jsem pochopila poměrně rychle...v prostorách divadla se pohybovali číšníci s táci. Někteří nabízeli divákům lihoviny, jiní zajímavé jednohubky v podobě různými poživatinami naplněných malinkatých jedlých minimističek.

Došlo mi, že tentokrát nedostal Markův tatínek lístky v rámci svých zaměstnaneckých výhod:o)

Na každém stolku stál stojánek s praporkem na kterém bylo logo jakési firmy a ta tchánova to teda rozhodně nebyla:o)

Překvapení to pro mě bylo veliké, ale nikoliv nepříjemné. Naopak! Užívala jsem si večer se vším všudy! A to jsem ještě netušila jaký úžasný zážitek mě čeká v podobě naprosto dokonalého vystoupení Simony Stašové v roli Shirley Valentine.

Sedím tu a marně přemýšlím jaká použít superlativa. Žádná dostatečná snad ani neexistují. Moc dobře vím, že je paní Stašová výborná herečka. Do divadla jsem šla s poměrně velkým očekáváním. A ona ho nejenom naplnila, ale naprosto a zcela předčila. Její výstup byl excelentní. Bylo vidět, že si svojí roli užívá. Byla tak plná energie! V jednu chvíli jsem slzela smíchy, aby mi pár vteřin na to přebíhal mráz po zádech. A tak pořád dokola. Občas jsem se přistihla, že mám úžasem otevřenou pusu:o) Ještě štěstí, že je v divadle přítmí.

Dnes je čtvrtek a já jsem stále ještě plná dojmů z pondělního představení. Proto jediné co můžu je toto představení všem z plného srdce doporučit!

 

3 komentářů:

wlcice řekl(a)...

Auuu! už rok se mi nedaří sehnat lístky!! pořád vyprodáno a já to vždycky propásnu!! :-(( Závidím.

JaninkaD řekl(a)...

Já takhle vždycky propásnu Dealer's choice v Dejvickém. A moc bych to chtěla vidět.

Držim palce ať lístky seženeš. Je to úžasná hra!

wlcice řekl(a)...

Od dubna mění DD systém předprodeje lístků-tak snad se konečně dostane i na nás smrtelníky, co nejsme schopni vartovat před divadlem v sobotu v 7 ráno :-))
Dealer's ch. jsme taky neviděli a prý je to super. Já doporučuju i Muže bez minulosti... když už tam budeš mít cestu :-))