Recent Posts

pátek 25. března 2011

A úterý!

Úterý pokračovalo v podobném duchu jako předchozí den...ne tedy co se zákeřných situací týče, ale počet povinností byl prostě zase větší než by se mi líbilo.

Začali jsme Bětčinou logopedií v 7:15 ráno! Pro mě naprosto vražednej čas. Následovaly děti, domácnost, vyřízení mejlů, telefonů, zajít k dr. pro razítka na přihlášky do školky, odpoledne dva Bětčiny kroužky (jeden se nám poněkud neplánovaně přesunul z jiného dne).

V sedm hodin večer jsem vyčerpaně seděla doma a nepřítomně koukala do zdi. Ale byla jsem spokojená. Odpoledne se mi podařila pro mě neuvěřitelná věc! Naprosto v klidu a samozřejmě jsem zaparkovala podélně mezi dvě auta:o) Fotku mám v mobilu (čímž se z mého levného kšuntu stal velmi vzácný přístroj). Přiznávám, že místa tam bylo opravdu hodně, takže nešlo o nějaký velký řidičský um, ale už jen to, že jsem se o to pokusila je pro mě úspěch!

Tak teď ještě přijít na to jak tu nezbednou fotografii vydolovat z mobilního telefonu, abych mohla svůj dnešní blogařský příspěvek doplnit důkazným materiálem:o)

(Slibuju, že nebudu pokračovat v popisování dalších dnů tohoto týdne...ono kdo by pořád četl ty moje romány o tom jak nestíhám, že)

0 komentářů: