Recent Posts

úterý 20. dubna 2010

Dva na druhou!

Před lety jsme s Markem došli k závěru, že chceme mít tři děti. Ta představa o počtu dětí se mě držela několik let...ale představa tří těhotenství mi už tak krásná nepřipadala (já prostě radši hraju fotbal než těhotnim, no). A tak jsem došla k jednoduchému závěru: potřebuju dvojčata!!! Ba ne, teď trochu přeháním. Jenom jsem JEDNOU ve srandě prohodila před kamarádkou větu o dvojčatech...a za dva měsíce jsem v rukách žmoulala ultrazvukovou fotku, na které se choulily dva malinkaté tmavší flíčky! 

A těm flíčkům byly minulou sobotu dva roky!

4 komentářů:

Gabro řekl(a)...

Flíčkům vše nejlepší k narozeninkám :-). Kamarádce se za chvíli také narodí dva flíčci, tak jsem na ně hrozně zvědavá :-))).

Krista řekl(a)...

Opožděně ohromná gratulace !!! Flíčci dost vyrostli ;-))

Peguš řekl(a)...

Taky gratulujeme k narozeninám a měloa jsme to stejně, jen duvod byl jiný. J8 chtěla děti tři a manžel dvě, takže jsme taky pronesla, že leda by to naporuhé byly dvojčata :-)

Rea řekl(a)...

to je krasa.... a krasny vysledek :)