Recent Posts

pondělí 12. dubna 2010

Model(ka)

Nedávno mě Otík překvapil tímto modelem, který si sám vybral i oblékl:

Aby byl jeho převlek za holčičku dokonalý, pokusil se i nalíčit. Použil na to tetovací fixy, které dostala Bětuška k narozeninám. Nenechala jsme se vyvést z míry, protože když jsem fixy kupovala, prostudovala jsem nápisy na krabičce a tak vím, že jsou snadno odstranitelné. Narvala jsem proto Otíka do vany (byl počmáranej úplně všude) a jala se ho velmi pečlivě drhnout. Čekalo mě velké překvapení! Fixy nepovolili ani o ždibíček. Znovu jsem tedy prostudovala nápisy na krabičce. A ano, fixy jsou snadno odstranitelné, ale až po několika dnech! Takhle to dopadá, když si člověk přečte velké nápisy a ty drobné si nechá na potom:o)

Zvláštní je, že vždycky když chci Otíka vyfotit, tak odmítá spolupracovat...a v sukýnce pózoval jak opravdová modelka:

Krom umělého líčení si chlapec den před tím pořídil i několik přírodních ozdob obličeje. Na modřinu na čele, pomlácenej nos a rozseknutou pusu mu stačil jeden drobný pád.  S našema dětma se člověk prostě nikdy nenudí:o)

5 komentářů:

Talpinka řekl(a)...

Ten je prďáckej :D Nebude se tim třeba živit? :D

Gabro řekl(a)...

Otíka jsem si původně spletla s Verčou... Ta sukně mě prostě zmátla :-D. Sluší mu to, modelce! :-)

Unknown řekl(a)...

Otíkovi to moc sluší, pěkné fotky:-)
Držím palce, ať barvičky brzy pustí:-)

Gabro řekl(a)...

Pro tebe i pro tvoji úžasnou rodinu posílám jedno kytičkové ocenění... Najdeš u mě na blogu :-)

Unknown řekl(a)...

U nás máš taky něco:-)))