Recent Posts

neděle 4. dubna 2010

ZOO Chleby

Na dnešní den jsem pro naší rodinu naplánovala výlet do ZOO Chleby. A tak jsem ráno vstala co nejdřív, připravila vše pro odjezd, obstarala dvojčata (Bětka spala u babičky) a několikrát se marně pokusila zvednout z postele hlavu rodiny. Marek vylezl z postele ve čtvrt na devět (plánovaný odjezd v půl deváté) se slovy: ,,jsem teda nevěděl, že když se jede na výlet, tak se musí vyrazit mezi osmou a jedenáctou hodinou ráno!"

V půl deváté stály děti připravené u dveří, já na sebe házela poslední kusy oblečení a tatínek si vařil snídani!

V 8:45 stáli všichni před barákem a já teprve vybíhala z bytu...by mě zajímalo, jak to ten Marek dělá:o) Vyzvedli jsme Bětku a vyrazili směr ZOO...a celou cestu tam jsem odřídila JÁ!!!

ZOO byla naprosto úžasná! Marek byl nadšený z ohromného akvária plného českých ryb, Bětka z krmení zvířátek, dvojčata se vyžila na dětském hřišti...a všichni jsme si nejvíc užili ocelota na vodítku, kterého jsme si směli pohladit:

1 komentářů:

Halkac řekl(a)...

Páááni. A ještě ho Bětuška hladí s úsměvem na rtech :-)