Recent Posts

pátek 2. dubna 2010

Žehlení!

Před několika dny jsem před Markem nahlas a zřetelně rozvíjela teorii jak moc by se mi líbilo mít pani na žehlení. Já vím, že to je naprosto nereálné, ale sní se mi o tom opravdu krásně!

Včera přišel s hrdým úsměvem na tváři a s oznámením, že mi koupil novou žehličku:o)

2 komentářů:

wlcice řekl(a)...

Hm,tak ten vůůůbec nic n-e-p-o-ch-o-p-i-l :-))
K žehlení mám odpor a sen mám úplně stejný :-) -krásný a asi nesplnitelný ;-)

Blaňule řekl(a)...

Janči, tak to máš fakt humorný :o))) Sušičku měl koupit. Já mu to v létě vysvětlím.

A héč-nechci tě nakrknout, ale pochlubit se musím-včera jsem si domluvila paní na úklid jednou týdně!!!! Už se těším, páč jinak se z toho bince tady snad nevyhrabu. Že já musím mít takový talent na shromažďování krámů...