Recent Posts

pátek 12. listopadu 2010

Díky Vlku:o)

Tak jdu na Jesuse! A může za to Vlk:o) To jeho blog mě nakopl, a já si uvědomila, že tenhle muzikál prostě MUSÍM vidět! Takže Vlku moc děkuju za inspiraci...teď bych ještě potřebovala poradit co si mám vzít na sebe:o) Já totiž nic nemáááám!!!!

(Jen teda to u nás způsobilo menší manželskou rozepři. Ale já se ptala Marka jestli chce jít se mnou. A on brblal a vykrucoval se...tak jdu s kamarádkou. A Marek? Ten se prosím pěkně urazil, že jsem si za něj našla náhradu a že on přece chtěl jít taky! To je tak, když se někdo nedokáže pořádně vyjádřit:o))

3 komentářů:

Aranel řekl(a)...

TAky dem :oD už se nemůžu dočkat

wlcice řekl(a)...

:-) na sebe, tak to ti asi Vlk neporadí ... byly tam dámy v róbě, ale i v džínách- takže je to úplně šumák-kvůli oblečení nikoho nevyvedli ;-) Hlavně nějaká dobrá místa!!! ať je dobře vidět a slyšet!!
A příjemný zážitek... Marek tedy asi udělal chybu ;-)

JaninkaD řekl(a)...

No místa máme taková komická...první řada úplně na kraji. Byly to poslední dvě místa na náš vybraný termín:o)Ale zase jdeme už přístí týden! Juchů.

(jsem si říkala, že Vlk asi nebude ten pravej pro výběr oblečení:oD)