Recent Posts

středa 10. listopadu 2010

Nezvaná návětěva!

Včera večer nám někdo zazvonil a zaklepal na dveře. Řekla jsem si, že to je asi Marek, kterej si zapomněl klíče a přišel si pro ně, aby nás pak pozdě v noci nebudil zvoněním.

A ono ne! On to byl pán od T-mobile! Pokusila jsem se ho odpálkovat jen co se představil a řekl z jaké firmy je. Ale nedal se! Bylo vidět, že už je zkušený a nenechá se jen tak odradit. Po chvilce přišel i jeho kolega a pustili se do mě! Nakonec jsem jim rázně řekla, že nemám zájem a rozloučila se!

Strašně strašně moc tohle nesnášim! Jeden čas mi nějakej takovejhle dohazovač volal tak jednou týdně. Nejdřív jsem slušně vysvětlovala, že nemám zájem. Pak jsem prosila ať si ke mě daj poznámku, že si nepřeju, aby mi volali. Nakonec jsem prostě a jednoduše vždycky"třískla telefonem" Přestalo to po ztrátě telefonu a tim změně čísla. Od té doby mi nikdo od nich nezavolal...a včera prostě přišli osobně!  V jednu chvíli, když tu stáli dva cizí chlapi proti mě, jeden v podstatě přímo ve dveřích, tak mi opravdu nebylo dobře! A ještě abych jim něco podepisovala! Jednomu z nich nakonec došlo, že se mnou nehnou a vrhnul se na sousedy...uff Využila jsem toho, zahnala svoje zvědavý děti dovnitř a zabouchla!

Rozčilujou mě všudepřítomné reklamy, rozčilujou mě telefonáty co nabízej výhodné tarify, pojištění...a prostě cokoliv.Rozčiluje mě to, ale vím, že s tím nic neudělám. Že to prostě musim skousnout...ale aby mi lezli v době večeře až do bytu to už mi připadá vážně moc!

4 komentářů:

Lucie řekl(a)...

Naprosto chápu, také to nesnáším!! Jak v soukromí domova, tak na ulici, i telefonicky. A dokonce když odpovím, děkuji nemám zájem, tak jsou ještě drzí. Jediného, koho ráda vidím u dveří bytu, je brousič nožů a nůžek. Už by mohl zase přijít :D

Aranel řekl(a)...

Taky chápu, tento týden mě budili po nočních směnách. Telefon vždy dva-třikrát zazvoní a sklapne. Než se k němu dohrabu tak je tam číslo na které se nedá dovolat. Když odmítnu jednoho tak pro jistotu druhý den volá další.
Do dveří bych je tedy nepustila, chvoání pánů bylo víc než přidrzlé

Marjamilinka řekl(a)...

přesně, vyjadřuji svůj souhlas ... a úplně si umím představit, jak nepříjemné je mít dva cizí pány ve dveřích. Já raději koukám nejdřív kukátkem ;-)

Ali řekl(a)...

Tak z T-mobilu mě otravují telefonáty velmi často. Snažila jsem se slušně vysvětlovat, ať mi nevolají, naposledy jsem už ale byla neslušná!