Recent Posts

úterý 9. listopadu 2010

Ovocný den!

Ve čtvrtek se konal v naší základní škole Ovocný den! Je to výborná akce, kterou mám opravu moc ráda...já mám totiž ráda dobré jídlo:o) A tady se ho nachází opravdu dost. Skoro každý zúčastněný donese nějaký svůj výrobek z ovoce, dostane číslo pod kterým soutěží, pak všichni chodí, ochutnávají a nakonec nahlásí číslo, které jim chutnalo nejvíc.

Naší Verče nejvíc chutnala Bébé střecha (na fotce). Měla jsem pocit, že ji snědla celou, a na nikoho dalšího se prostě nedostalo. Ale asi jsem se spletla, neb střecha nasbírala dostatek hlasů, aby se dostal na druhé místo:o)

Verunka seděla na židli a celá šťastná si cpala bříško, Bětka byla ponechána svému osudu a skoro celou dobu jsem o ní nevěděla, o Otíka se mi postaral Ondra...a já si připadala jako v ráji! Všude spousta dobrot, žádně dítě mě netahalo za ruku, kterou jsem si zrovna nesla nějakou tu dobrůtku do úst, nikdo nekřičel mamííííí! Prostě značka ideál:o) A tak jsem se spokojeně nacpala, děti měly taky plná bříška a mě ještě hřála představa, že už nebudu muset vařit večeři.

Jenže deset minut po příchodu domu se ozvalo: mamííí kdy bude večeřéééé? Naše děti jsou prostě pakobylky!

0 komentářů: