Recent Posts

středa 3. listopadu 2010

Návrat do reality

Díky změně času byla sobotní noc prodloužená o jednu hodinu. To byla první změna času za kterou jsem byla opravdu ráda! Já bych totiž jinak zaspala naší poslední dovolenkovou snídani:o) A to jsem šla spát v podstatě hned po večeři:o)

A tak jsme se nasnídali, zaplatili a odjeli zpět do reálného života. 

Markovi rodiče jsme nalezli zdravé a živé! Tož hurá. Já spočítala děti, zkontrolovala počet a celistvost končetin (ne že bych babičce nevěřila, ale znám svoje divochy, že). Vše bylo v pořádku...do chvíle než jsme svoje děti převzali a pokusili se je nacpat do auta. Otík na protest odjel na motorce pryč a pěkně se vymlátil. 

Jak vidno jsem matka vlastním dětem lehce nebezpečná, proto by bylo asi nejlepší odjíždět na bezdětnou dovolenou častěji:o) Ať jsou ty děti alespoň občas v bezpečí!

0 komentářů: