Recent Posts

středa 17. března 2010

Auto!

Ještě včera odvezl Marek auto ke kamarádovi,  který nám ho během dvou hodin intenzivní práce opravil. (Móóóc děkujeme!) Takže dneska v poledne mě včerejší nedojetá cesta čeká znova. (Jen si teda ještě před barákem znovu vyzkoušim rozjíždění, abych na křižovatce nepředvedla tu hrůzu co včera.) Tak mi držte prosím palce ať to odřídim bez větší chyby a hlavně, ať to naše autíčko dojede celé!

A kdyby měl někdo nějakou radu jak to řízení zdolat, tak sem s ní! Mně to prostě pořád nejde. Připadá mi, že jsem na silnici jediný lemro. Všem ostatním to jde tak nějak snadno a samozřejmě a já jediná se tam motám a poskakuju...

6 komentářů:

Pan WLK řekl(a)...

Každý začátečník s autem bojuje.
Chce to jezdit a jezdit. Nejlépe sama bez stresu s "diváků". Trénovat v klidné lokalitě a postupně se pouštět i do většího provozu.
Za pár týdnů to bude jezdit skoro samo.

Gabro řekl(a)...

Také jsem bojovala, ale od té doby, co jezdím každý den, tak už si to užívám... Konečně žádné stresy dopředu. Žádný bolavý žaludek... Tak to chce co nejvíce jezdit! Hodně štěstí a něco u mě na blogu máš! :-)

JaninkaD řekl(a)...

No Vlku tušila jsem, že to tak nějak bude. Jen já mám prostě čím dál tím větší pocit, že jsem naprosto beznadějný případ, kterému ani poctivé trénování nepomůže. Potřebovala bych nějaký trychtýř, který by mi do hlavy nalil řidičský um...moc jednoduché, já vím. No jo, tak já budu prostě dál bojovat a doufat.

Gabro užívat si jízdu autem? No to u mě nehrozí, bojim se i na místě spolujezdce...ale třeba se stane zázrak, že.

Halkac řekl(a)...

Janinko, věř nebo ne, ale tady fakt platí, že opakování je matka řidičské moudrosti a že žádný učený řidič z nebe nespadl :-DDD

Půjde to - uvidíš, že za půlroku budeš ostřílená a zkušená ženská za volantem, které se žaludek svírat nebude.

Unknown řekl(a)...

Přidávám se, chce to čas! Kdybys viděla moje řidičské začátky, tak bys o sobě vůbec nepochybovala. Řízení si neužívám ani teď, ale dojedu si kam potřebuju. A o to jde:-)
Podívej se i ke mě, taky tam něco máš:-))))

P. řekl(a)...

Janinko, jsem živý dukaz, že to opravdu jde a že to časem půjde líp a líp. 10 let jsem se odhodlávala k řízení a pak jsem prostě MUSELA a teď!!! Je to bezva :-)