Recent Posts

neděle 7. března 2010

Narozeniny!

Na střední škole nám paní učitelka v hodinách Aplikované psychologie dávala pro odlehčení různé testy. A tak jsem se jednoho krásného dne dozvěděla, že jsem introvertní extrovert a cholerický flegmatik. (ten den mi ještě pro vylepšení nálady vyšlo, že myslím jako muž). Teda vždycky jsem si připadala taková celá nějaká komplikovaná, ale tenhle výsledek mě opravdu překvapil:o)

Přičteme-li k tomu, že se mému bláznivému otci a výmečné matce podařilo namíchat geny v ne zrnova příznivém poměru a že jsem se narodila ve znamení Blíženců, je jistě všem jasné, že život po mém boku může zvládnou jenom zcela výmečný muž. 

Měla jsem veliké štěstí. Jednoho takového jsem kdysi potkala a teď spolu ruku v ruce stojíme na začátku našeho společného devátého roku. A tenhle můj výmečný a neuvěřitelně trpělivý muž má dnes narozeniny.

Takže Marku, k tvému dnešnímu slavnému dni ti přeji: Spoustu trpělivosti s tvojí velkou a krásnou rodinou. Veselou mysl, spoustu smíchu a radosti. Hodně úspěchů ve fotbalovém životě, spoustu gólů i gólových přihrávek. Hodně zdraví a hlavně! Hlavně zůstaň takový jaký jsi (i když trošku zhubnout bys mohl, to zase jo!)

Dneska jsme šli po fotbale na jedno do hospody. Ve vedlejší místnosti měli kamarádi zkoušku kapely. Bětka je tam chvíli očumovala a pak přišla za Markem a povídá: Tatínku kapela ti přeje všechno nejlepší a máš jim koupit pět rumů a mě džus!:oD  Takhle se na to musí!

1 komentářů:

Gabro řekl(a)...

Tak Markovi vše nejlepší! :-) Od Bětky bych se mohla učit :-D. Hezké čtení...

PS: My Vodnáři na tom nejsmo o moc lépe než vy Blíženci :-D.