Recent Posts

středa 31. března 2010

Sobota

Poslední dobou máme dny poněkud přeplněné a krátké. Tak např. sobota:

Ráno jsem naskočila do auta a šupajdila si to na Barrandov na fotbalový turnaj BBC, tedy Babský Barrandov cup:o) Znamenalo to přejet Barrandovský most...a já to zvládla! Ehm no je pravdou, že mi to při popojíždění v koloně jednou chcíplo, ale zachovala jsem chladnou hlavu, rychle nastartovala a pokračovala v krasojízdě. Měla jsem vyhlédnuté parkoviště sice kousíček dál od cíle mé cesty, ale za to, dle získaných informací, s velkým počtem volných míst. Nenapadlo mě, že na přeplněném sídlišti se tři volná místa počítají jako velký počet! Parkovala jsem dlouho a opatrně...a pak jsem si šla koupit čokoládu...vééélikááánskou čokoládu! 

Na turnaj jsem dorazila pozdě a tedy jako poslední ze všech...je vidět, že mě prostě ani auto k dochvilnosti nepomůže.

Fotky jsem nepořídila skoro žádné, páč buď jsem hrála a nebo v přestávkách mezi zápasy došívala dětem masky na karneval (já prostě nedokážu nikdy nic udělat včas). Tak tedy alespoň jedno pekelné soustředění ještě před turnajem:-D

V půlce turnaje jsem holky musela opustit a tak ani nevím jak nakonec dopadly. Mě ještě čekal karneval na téma cirkus. Doma jsem rychle dokončila masky a Marek nás odvezl, pomohl mi převléct děti a jel na svůj fotbalový zápas.

Karneval se vydařil. Zábava byla veliká, hlasitá a veselá. Prostě tak jak to má být. Baletka Bětuška byla ve svém živlu:

Sukýnku jsem vyráběla JÁ!

Lvice Verunka dostala od moderátora bonbónky a tak byla taky spokojená (vzadu na sukýnce má ještě mojí rukou šitý ocas:o)) Uši jsou vyrobené ze starých punčocháčů:o)

Tygřík Otík byl nejdřív zaražený a vypadal až nešťastně. Už jsem si nevěděla rady co s tím a bylo mi to líto. Nakonec ho rozveselil až objev jeho vlastního tygřího ocasu:

No já vím, že profesionální maskorobič ze mě nebude:o) A taky připouštim, že děti vypadaly mezi tou spoustou kupovaných kostýmu omšele a až komicky, ale jsem ráda, že jsem se překonala a masky vyrobila...i když to vypadalo jako výrobky žáka prvního stupně základní školy.

No a na závěr důkaz, že i dospělí se můžou parádně bavit na dětském maškarním:

2 komentářů:

Halkac řekl(a)...

Tak, Janinko, být na tom karnevalu já, z Tvých dětí a masek jsem jednoznačně unešená. Prostě tvořeníčko je tvořeníčko! Nádherné kostýmky na nádherných dětech:-)

Unknown řekl(a)...

Mně se tvoje kostýmy taky líbí. Jsou originální a o moc hezčí než ty kupované!