Recent Posts

pondělí 1. března 2010

Už nevím co bych...

Nechápu kde berou holky na aranžované fotky trpělivost a hlavně nápady! Mně tohle prostě nejde. A myslím, že se to ani nikdy nenaučím. Podle mě to člověk musí mít v sobě. A já to prostě nemám. Ale zkoušet to budu, to zase jo! Přece to tak snadno nevzdám. A kdo ví, třeba jednou...

3 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

tě žeru...!!!!! Jako fotka příjemná - ale nějak - proč jsou ty rajčata na chlupatině???? Je jim zima????
Nebo to je sexy póza u krbu????

Sorryyyy - ale když mi to hned napadlo, že tam svádí nějakýho jinýho zeleniňáka - třeba Pana Okurku, nebo magnáta Lilka :oDDDDDDDDDDD

JaninkaD řekl(a)...

Cha chá, že by i na zeleninu lezlo jaro? Ale kdepááák, prostě mám chlupatinu a nemám miminko. A žádná kamarádky mi s tím nechce pomoc!

Lucka73 řekl(a)...

To má bejt jako narážka na mě a nebo snad otevřená výzva?????? ;o)
:oDDDDDDDDDD