Recent Posts

neděle 7. března 2010

Sobota

Na sobotní dopoledne jsem měla velkolepý plán. Chtěla jsem jít SAMA na vycházku! Zkusit najít a nafotit první jarní kytičky. Ovšem můj první ranní pohled z okna mi jasně řekl, že si budu muset ještě chvíli počkat.

A tak jsem se vrhla s foťákem na děti. (K jejich velké radosti, samozřejmě)

Bětka:

Verča: 

Otík (bohužel je dost máznutej, ale já jsem fakt strašně šťastná, že se mi toho divocha podařilo vůbec odchytit):

6 komentářů:

P. řekl(a)...

No to jsou oči!!!! Všechny jsou krááásnééé

Unknown řekl(a)...

Krásné fotky! Poslední fotka se mi líbí nejvíc:-)

Halkac řekl(a)...

No asi tak...máznutej-nemáznutej, nikdo se od těch jejich očí stejně neodlepí :-D Krásné!

klarissa řekl(a)...

Jani , nádhera....všechny se ti moc povedly....jak fotky, tak děti....:o)))

Kateřina řekl(a)...

Moc krásné záběry dětí!!!!

Gabro řekl(a)...

Jedny hezčí oči než druhé!!!!!!!!!!!! A na to jaro si holt budeme muset všichni počkat...