Recent Posts

čtvrtek 13. května 2010

Besídka...pohádka O Zlatovláscea

Besídka ve školce byla vydařená! Kupodivu! Bylo to poprvé! A ne jen za ty dva roky co tam chodí Bětka, ale i za tu dobu co tam dřív chodil Ondra. Po té poslední, vánoční, se z řad rodičů snesla na hlavy učitelek docela dost velká kritika...a v úterý jsme se všichni přesvědčili, že když se chce, tak to jde! Jen by mě zajímalo proč to nešlo už dřív. A taky jak to bude pokračovat dál. Jen doufám, že se nevrátí k dřívějšímu způsobu, kdy dítě sedělo u svého rodiče, všichni dostali papír s textem šesti písniček, to se odzpívalo a šlo se domů.

Letos nám předvedli pohádku O Zlatovlásce! Vystoupení bylo opravdu moc pěkné, plné dobrých nápadů a vtipných scének, prokládané písničkami...ale snad nejlepší bylo, že se zapojily opravdu všechny děti! Bětuščina třída hrála krkavce (docela by mě zajímalo, proč má Bětka potřebu mít neustále zastrčený tričko a to i v sukýnce) 

Nejstarší třída představovala zlaté rybky:

A ti nejmenší byli naprosto užasní mravenečci:

Bětuška hrála ještě jednu z princezen, ale to už jsem bohužel neviděla, neb jsem byla z výhodného místa odvolána příšerným řevem Verči (jakýsi chlapeček se prstíčkem dotkl jedné z hraček na které měla Verča zálusk:o))

Takže doufám, že většina dalších akcí naší školky bude taky takto vydařená, ale hlavně, že těch akcí bude víc! Hlavně těch konajících se mimo budovu MŠ!

A taky budu muset konečně začít šetřit na lepší objektiv. S tou svojí ubohou pevnou padesátkou jsem tam byla docela k ničemu!

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj!To muselo byt opravdu pekny,kdyz se tak koukam na obrazky..pekny den Romca