Recent Posts

středa 26. května 2010

Počůraná nevěsta!

Dneska ráno se nám Bětka pozvracela a tak jsem si jí nechala doma. Krátce před jednou hodinou odpolední se stalo, že mi spaly všechny tři děti najednou!!! I já měla v plánu k nim zalehnout...když v tom najednou někdo začal velmi zuřivě zvonit. Vyděsila jsem se, že se něco stalo. Ale byl to naštěstí jenom pošťák, který mi přivezl balíček! A v něm svatební šaty!!!!

Krabice byla zalepená velmi pečlivě, rvala jsem to málem i zubama. Další problém bylo zjistit kudy se do těch šatů vůbec leze. Několikrát jsem se nasoukala někam jinam než bylo třeba:o) Ale nakonec jsem to zvládla. Stála jsme před zrcadlem docela dlouho...a za celou tu dobu mi nedošlo, že pošťák svým zvoněním probudil Verunku. Byla jsem prostě v tranzu. Až najedou, když jsem si šla šaty sundat, jsem ucítila jak se mi jejich vlhká látka přilepila na nohu. Nechápavě koukám, přemýšlím, ale nemůžu na to přijít. Proč jsou sakra ty šaty mokrý? Tak jsem si čuchla...koukla na Verunku...pak na zem před zrcadlem...

To mám za to, že učim děti na nočník...a oni si vždycky sundaj plínu a vyčůraj se tam kde zrovna jsou.

Doufám, že pochcaný svatební šaty přinášej štěstí!

4 komentářů:

Lucie řekl(a)...

Určitě!!!!! To bude štěstí na 100 let :-D A když si je necháš ještě poplivat, tak na 200!!

Krista řekl(a)...

To si pis, ze prinasi stesti!!! Zvlaste pak pomocene moci panenskou ;-)

Janina64 řekl(a)...

tak to nemá chybu ...určitě to je štěstí,,,

Radla řekl(a)...

Určitě to přinese štěstí!! Škoda, že se na obřad nebudu moct přijít podívat. Taky se musíš vdávat zrovna, když si budu válet šunky u moře.......