Recent Posts

středa 26. května 2010

Statim!

Čím jsem starší, tim víc si uvědomuji jak je zdraví důležité a že rozhodně není samozřejmostí. A v posledních dnech na mě toto vědomí doráželo snad každou minutou.

Před čtrnácti dny, ve středu, jsem si při sprchování našla bulku v prsu. Když jsem volala "mamí, pojď mi šáhnout na prso!" ještě jsem se smála. Ale když jsem viděla jak mamčin obličej bledne a dostává podivný, mírně protažený tvar, začalo mi být poněkud úzko. 

A tak jsem hned další den šupajdila ke svojí doktorce. No a ta mi dala žádanku do Mamma Centra na které bylo velkým písmem a ještě zeleným zvýrazňovačem zaškrtnuté slovo STATIM.

V pátek brzo ráno už jsem stála u pultíku a třesoucí rukou podávala pani svou zdravotní kartu a žádanku o vyšetření...a pak už to šlo všechno jako na běžícím pásu. V narvané čekárně jsem si poseděla jenom pár minut a už jsem byla volaná na sono. Tam se mě ujala velmi příjemná a milá pani doktorka, která všechno pečlivě zkontrolovala a poslala mě pro jistou na mammograf. Ani tam jsem nemusela vysedávat v čekárně, po chvilce totiž vylezla sestřička a řekla všem, že mám přednost a jdu první, tak ať mě pustěj. Až mě překvapilo, že nikdo neprotestoval...asi jsem vypadala opravdu špatně a vyděšeně:o)

Po mamografu jsem nějakou dobu seděla v čekárně a sledovala proud žen procházející dveřmi do malé místnosti, kde jim pani doktorka řekla, že jsou v pořádku...já se do tohoto proudu nezapojila. Byla jsem odvedena zpět ke svojí původní lékařce, která mi řekla, že nic závažného nenašla, ale že ještě pro jistotu uděláme biopsii.

Celý týden jsem si opakovala, že je pani doktorka hodná a pečlivá a že biopsii podstoupím pouze pro jistotu, ale černé myšlenky mi to z hlavy nevyhnalo.

                      

1 komentářů:

wlcice řekl(a)...

Držím palce!! ať je vše v pořádku!!