Recent Posts

úterý 25. května 2010

Kašpárkohraní

Minulou neděli jsem se velmi ráda nechala zlákat Radkou a vyrazila s ní na Kašpárkohraní. Nějak jsem neměla sílu vzít s sebou dvojčata a tak jsem je u mamky vyměnila za svého bratra...já totiž nemůžu být pouze jednodětná :o) Vždyť já už bych to snad ani neuměla.

Po příchodu do Obory Hvězda mě dost překvapilo o jak moc velkou akci se jedná.  Bětka se okamžitě dostala do amoku...má tyhle akce děsně ráda a má potřebu projít a vyzkoušet absolutně všechno...což bylo naprosto nemožné, neb toho bylo opravdu moc.

Krom spousty jiných věcí si Bětka vyzkoušela keramický kruh... Mě lákalo pletení košíků, ale bohužel už mi na ně nezbyl čas.

Jednou za čas kolem nás prošel nějaký ten strašák, či postavička z filmu. Bětka se bála kostrovodičů, Ondra byl na vrcholu blaha při pohledu na postavičky z hvězdných válek.

A vyvrcholením příjemného dne byl koncert Kašpárka v rohlíku. Děti nejdřív tančily a užívaly si muziku, ale pak se postupně začínaly nudit. Abych měla klid, půjčila jsem jim foťák. A takhle jsem dopadla:

Bylo to opravdu příjemné odpoledne a příště jdeme určitě zas!

1 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Tak to jste si prima užili, na Kašpárka v rohlíku bych taky někdy chtěla vzít Járu.