Recent Posts

středa 12. května 2010

Je mi smutno!

Je mi smutno!

Je mi smutno a nevím co s tím. 

Nebo jsem možná děsně naštvaná...a z toho mi je smutno? Já ani pořádně nevím. Ale co vím moc dobře je, že mě poslední dobou strašně štve líná ředitelka naší školky! Mám už na ní vyloženě averzi. Dokonce už jsem si troufla i něco říct...a teď se bojim, že mi příští rok nevezmou dvojčata. Ta školka je jinak docela fajn, na supr místě, budova je pěkně řešená, učitelky (až na jednu) jsou fajn...ale ta ředitelka...ta mě táááák štve!!!!

Líná, ulhaná, neurotická osoba přece nemůže stát ve vedení mateřské školy!

Přidám-li k tomu ještě problémy s ředitelem na základce, kam chodí můj bratr...proč se ředitelé do školských zařízení nedosazují na časově omezené funkční období? Třeba by se pak víc snažili a nehráli si na všemocné panovníky ve vlastním království! 

Je mi smutno a jsem naštvaná...a tak si říkám, že bych měla zase najít ten mejl na zastupitele naší městské části a zeptat se ho jak je tohle vlastně možný...jenže pak už mi ty dvojčata opravdu asi nevezmou co?

3 komentářů:

Halkac řekl(a)...

Chjo...blbec ve funkci :-(

Radla řekl(a)...

Jani, ředitelka stojí za prd!!! Je to lemro líný. Ale nikam nepiš, nechci aby Adélka přišla o kámoše ve třídě. Myslím, že budou dobrá čtyrka - ještě s Jeníkem.......

JaninkaD řekl(a)...

No dobře, já budu hodná...stejně mám teď k řešení spoustu jinejch věcí...