Recent Posts

středa 26. května 2010

Biopsie!

V pátek ráno jsem odevzdala dvojčata kamarádce a šla do Mamma Centra. Podle instrukcí jsem se nejdřív stavila v pátém patře pro žádanku. Trochu mě překvapilo, že jsem se musela nejdřív zaregistrovat na onkologii, zaplatit třicet korun a teprve pak jsem dostala co jsem chtěla. Při vyplňování registračního formuláře se mi dělalo lehce mdlo. Já přece nechci být registrovaná na onkologii...já s tímhle oddělením nechci mít vůbec nic společného!

Pani doktorka si mě pamatovala a vítala mě jako stálou pacientku, optala se na dvojčata a na Bětku, vysvětlila mi co bude dělat, všechno mi ukázala. Samotný zákrok byl bezbolestný a trval poměrně krátce. Sledovala jsem na monitoru jak mi proniká jehla do těla...to bylo to jediný co jsem v té šedé změti čehosi byla schopná rozpoznat. Domluvili jsme se kdy si mám přijít pro výsledky (musim si je vyzvednout osobně, po telefonu se nesdělují), rozloučili se a já šla k Alče pro děti. 

Celý den jsem pak byla jako praštěná klackem. Prso postupně přicházelo k sobě, natýkalo a dost bolelo. Otík mě do něj pro jistou ještě párkrát praštil...ty děti maj na tohle prostě nějaký speciální radar:o)

Na závěr musim napsat, že mě velice příjemně překvapila rychlost, ochota a profesionalita veškerého zdravotnického perzonálu s kterým jsem přišla do styku. A všem moc děkuji!

3 komentářů:

Krista řekl(a)...

Janinko, myslim na Tebe!

Unknown řekl(a)...

Já taky, držím pěsti, ať je všechno tak, jak má být!

Halkac řekl(a)...

Janinko :-(
Věřím, že všechno bude v nejlepším pořádku !!! Moc na Tebe myslím a držím pěsti...Naprosto si umím představit, jak je čekání náročné...