Recent Posts

pondělí 10. května 2010

Zloděj!

Snad každý už někdy kroutil nevěřícně hlavou nad tím co všechno dneska ti zloději neukradnou.

V úterý nás čekala preventivní kontrola a očkování u naší paní doktorky. V patřičnou hodinu jsme se tedy nahrnuli do čekárny...a zcela ji zaplnili nejen naší přítomností, ale i příšerným smradem. Původcem nepříjemného oparu byla Verča. A tak jsem jí šla na záchod přebalit. Jenže kam teď s použitou pínou? Stála jsem tam s posranou plínou v ruce a s naprosto prázdnou hlavou. Co budu dělat? Jediný co mě napadlo bylo, že jsem pěkně blbá, když si zapomenu pytlík na použitý látkovky. Jó to takovou jednorázovku bych prostě vyhodila do koše...hmmm koš je prázdnej, je tam jenom pytlík na odpadky...moment, PYTLÍK na odpadky a je prázdnej! A tak jsem ho štípla! 

To je hrozný, že? Co všechno lidi dneska neukradnou!

3 komentářů:

Aranel řekl(a)...

nu což
příště někomu něco darovat? ať se energie vyrovnají :o)

Unknown řekl(a)...

To je situace:-))) Dneska aby bylo všechno přivázané:-)

Krista řekl(a)...

;-))) Myslim, ze to byla humanni kradez ;-)