Recent Posts

čtvrtek 27. května 2010

Telefonát!

Včerejší den byl opravdu zajímavý.

Ještě v noci jsem zjistila, že si Verunka před spaním schovala do postele pod peřinu několik banánů...teda chvíli mi trvalo než jsem pochopila, že ta břečka zahalující celou postel jsou banány:o) Je to prostě takovej malej sysel!

Následovalo Bětčino blití a počůrané svatební šaty, ale o tom už jsem tu psala. Mírně kalamitní den pokračoval tím, že si Otík vlezl do lednice a jal se jí velmi vehementně rabovat (tak si říkám, že tu dětskou zábranu do kuchyně už odmontuju...stejně je nám na prd)  Chvíli na to jsem zjistlia, že Otík s Verčou přece jenom mají nějaký ty umělecký vlohy...vymalovali nám celou kuchyň kečupem a trochou hořčice.

A do toho mi zazvonil mobil. Koukám, číslo neznámé. Ještě mi v rychlosti blesklo hlavou, že jestli mi někdo volá proto, aby mi nabídl extra výhodný tarif či něco podobného, tak ho praštim...teda alespoň slovně, fyzicky by to bylo přinejmenším krkolomné. Na druhém konci telefonu byl velmi příjemný dívčí hlas, který mi oznámil, že do Mamma centra dorazily výsledky mojí biopsie. 

Trochu jsem se lekla, přece říkali, že po telefonu výsledky oznamovat nesmějí.

,,A já koukám, že sem máte jít až za dlouho" pokračoval ten hlas ,, tak abyste se nemusela celou dobu nervovat, tak vám volám, že to dopadlo dobře! Jste zdravá!"

Jupííí! 

Tak pěkný den jsem už dlouho nezažila:o)

10 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Tak moc gratuluji, krásná zpráva!

Janina64 řekl(a)...

úžasný taky čekáme výsledky z genetiky tak vím jak se člověk cítí ..skvělá zpráva

Krista řekl(a)...

Parada, parada, parada !!!

Hanka řekl(a)...

Skvělá zpráva!!!

Peguš řekl(a)...

Já se táááák těším :D

Peguš řekl(a)...

A ještě jsem dočetla a GRATULUJI k výsledku!!!

Halkac řekl(a)...

Janiiii !!! Směju se tu tak přiblble :-) I já díky tvé příjemné zprávě budu mít příjemnější den !!!

Kateřina řekl(a)...

Jani parádní zpráva!!!!! Super!!

Kopretina řekl(a)...

Jani, super zpráva.
Hezký víkend celé vaší rodince
janka

Radla řekl(a)...

Jani!!! Ještě, že to všechno čtu až dneska a rovnou s dobrým koncem. Jsem ráda, že to dobře dopadlo. Užijte si dovolenou.